Åsa informerar

Den här bloggen har lite väl länge nu varit så himskans ful. Den skulle inte vara rosa, och menyn till höger skulle absolut inte ligga i botten, för att nämna två saker (jag hoppas att ni inte märkte de andra). De två sakerna har jag löst nu (de andra sakerna löste sig lite halvbra) + ändrat headern (fast den ska vara högre egentligen), och petat in en bild utanför headern på lilla mig. Bra så långt! I Övrigt blev den ju inte alls bättre. Ser i själva verket tråkigare ut. Eller vad tycker ni? Om jag var lite yngre så hade jag lärt mig sånt här i skolan, istället för hur man googlade "My heart will go on" och klistrade in den i word tillsammans med en tecknad regnbåge. Inte konstigt jag hade MVG då. Jag ger mig själv G nu och andas ut lite. Och nu när jag har andats en stund så har jag fixat in en liten frågelåda, förväntar mig en massa frågor nu! (Att det står att jag är VIP är bara för att jag blev tvingad till gratis VIP i en vecka, skulle aldrig betala för sånt.)
 
 
 
(Lånad härifrån.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0