Åsa assar: Ljus i mörker

Den här dagen har väldigt mycket gått fel. Skulle gissa på att mer har gått fel än rätt. Och nu kommer jag inte loss med att göra allt det där jag tänkt. Lugnar mig lite med att lyssna på She & hims julskiva på Spotify.
 
Men. Två bra saker! Jag visar.
 
Jag kom hem till årets första julkort. Från mina flitigaste postvänner Elin och Ola. Elin har pysslat så här jättefint.
 
 
Och sen hade jag fått en kommentar i min bilddagbok som gjorde mig glad. Man kan bara se min bilddagbok om man är medlem och min vän där (på dayviews), eller om man har fått mitt väldigt hemliga gästlösenord. Och nu hade min inte så datoriserade moster tydligen tittat och lämnat en kommentar. Jag blev glad! (Och bara så ni vet; folk i allmänhet får inte kalla mig lilla Åsa. Men mostrar får!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0