Lucka 15

Kusinerna Pernilla och Elin vet hur man roar sig. Det var våreb 2009 och kusin nummer tre, Filippa, konfirmerades. Själv vågade jag mig inte upp på den där studsmattan.
 
Kanske inte så konstigt att jag inte vågade; ser ju rent livsfarlig ut. Gunilla håller hårt i stackars Elof. Mina kusiner, syskonen Sofie och Simon, studsar.
 
Konfirmanden och jag. Det var på den tiden då det ansågs att Filippa och jag var väldigt lika varandra, men nu är den där Filippan en rikitig pingla (< så får man skriva när man är 31), och jag är lika åsig som vanligt (förutom att så där lång lugg skulle jag aldrig ha nu) :)
 
Sist men inte minst; de två kusinerna/raringarna Isak och Elof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0