Åsa assar: Choklad ... och aptit

Det är två riktigt bra grejer det, choklad och aptit. Choklad är värdelöst utan aptit. Så frestande, det SKA vara gott, man vet det. Men ändå funkar det inte. Jag tror inte det är så många som vet vad jag pratar om. Det tycks som om alla har en helt okontrollerbar aptit hela tiden. Det ska ni vara glada för! Eller, kanske inte den okontrollerbara delen ... Nu skriver jag så mycket om det här att det låter som jag har dålig aptit nu, men nej, då hade nog inte nästan hela jordgubbschokladet varit slut nu. Jag hoppas att det tar slut imorgon.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, Alice är på framsidan av Anthon Berg-chokladen! Björnbär ju! Var det gott? (jag blir lite sugen)

2012-05-06 @ 19:37:25
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com
Postat av: Åsa svarar

Petra: Ja, det var gott! Fast har mycket kvar. Det andra är däremot slut. Varför försvinner alltid det onyttigaste först?

2012-05-11 @ 17:32:42
URL: http://asaassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0