Åsa assar: Att få den finaste finposten

Igår hade jag en väldigt fin postdag. Jag tycker som bekant väldigt mycket om att få finpost.
Ganska sällan blir det dubbelt upp, men ibland händer det.
 
Det ena visste jag att jag skulle få. Jag hade trots allt beställt det själv.
Jag brukar läsa Smäms blogg, och jag har tidigare blivit kär i två av hennes bilder (Red hot och Noir) och beställt dem på studs. Och nu hände det igen. Jag var helt enkelt tvungen.
Fast jag visste, så blev jag väldigt glad när den kom hem igår. (Ramen sprang jag och köpte på Åhléns, idiotram som jag från bakstycket fick karva av bitar med min sax med glittrigt handtag för att det skulle få på plats igen. Ja, nu dassade jag.)
Här är hon iaf; Queen of hearts.
 
 
 
Men det var alltså inte det enda som kom med posten igår.
Även en mystisk avi dök upp.
 
Avsändare Solna?
Eftersom jag är en sån mästerdetektiv förstod jag förstås direkt att det var Elin och Ola som skickat något till mig. Uppenbarligen något stort eftersom det inte gick att peta ner i lådan. (Det var ju dessutom från Elin och Ola som jag fick vykorten som jag assade tidigare.)
SPÄNNINGEN!
 
 
Vad kan det vaaara? (Ah, presenter!)
Jo, detta.
 
 
Hello Kitty-choklad, -nagellack, -klistermärken till naglarna, köpt i Nice. Tvålar köpta i Nice. Och Kristianstad-nagellack köpt i Osby.
Jag blev så himla glad! Så väldigt snällt! Kommer ha små rosetter på mina naglar i jul, etc.
 
Fint inslagen tvål.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du gillade presenterna! Lite mini-jul. Hihi. :) Glöm inte att visa bilder på naglarna sen!

Svar: Ja, det borde vara mini-jul lite då och då!
Åsa

2012-11-08 @ 22:28:02
URL: http://detrandigadjuret.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0