Åsa assar: Raggsockar, Hanna, ditt och datt

Jag tänker spåra ur lite och berätta om min dag. För att... jadda jadda jadda.
 
Först lyssnade jag ohälsosamt mycket på kent (det började igår), och när följande låt dök upp tänkte jag: "Det blir inte bättre än så här." (Vad "det" innebär i detta samanhang tänker jag inte definiera, då jag är något osäker på svaret.)
 
 
Sen kände jag mig lite så här (förmodligen inte kents fel).
 
Sen frös jag. Det är kallt ute, den kylan följde med mig in. Och då kom jag på raggsockorna min syster stickat till mig. Då blev jag varm och glad.
 
Sen råkade jag förvandlas till en superstalker och kunde konstatera att jag fortfarande har det i mig. Så då blev jag lite så där James Bond-skurk-glad.
 
Fast hur lycklig är en James Bond-skurk egentligen?
Ja, precis...
 
Men då var i alla fall maten klar och jag satte mig vid tv:n för att äta. Och DÅ dök hon upp, uppenbarelsen, räddaren - Hanna Hellquist!

Hanna är här för att rädda mina onsdagar, förstår ni. Jag visste det inte, men nu vet jag. På onsdag börjar hon Jakten på det perfekta livet (som hon förstås inte kommer hitta) klockan 21. Yay, stor assning på det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, jag gillade det! :) Jag borde verkligen bli mer duktig på att läsa din blogg för jag gillar den alltid när jag väl läser. Jag är bara så dålig på att ta mig tid till det där med bloggar. Är kanske för att jag undermedvetet vet att jag bara fastnar ;)

Svar: Läs bara min, det räcker ju ;)
Åsa

2012-10-28 @ 21:45:44
URL: http://haringenbloggjuuh.blogg.se
Postat av: Petra

DU ÄR JU FÖR SÖT ASSÅ.

Svar: TACK! Du vet att ditt betyg på mig betyder mest :)
Åsa

2012-10-31 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0