Åsa assar: Moderna i Brösarp

Jag kom precis på att det snart är mässan Moderna i Brösarp. Dit kommer utställare från hela Sverige (och någon från Danmark) med möbler, inredning, smycken med mera från 1900-talet. Jag brukar alltid köpa något fint. Mest sånt som jag sen inte använder, fast tänker att jag borde. Som en fin väska. Eller den fina burken i två våningar som nu mest står och ser snygg ut, efter att ohyran mott hade flyttat in i mitt mjöl som jag hade däri. Men i alla fall, ser fram emot att gå dit någon gång den 12, 13 eller 14 oktober. Mest för att titta på fina saker och en del folk, ibland till och med någon som är en aning känd. Här kan ni läsa mer om mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0