Åsa assar: sig själv

Ibland vill jag hitta en speciell bild som jag har i sina gömmor. Men det är nästan helt omöjligt när man har flera tusen bilder att leta bland, och inte alls minns vilket år den är tagen. Ibland går det snabbare att hitta om jag istället kollar i min bilddagbok (eller dayviews som det nu heter) där det inte finns riktigt lika många bilder (bara nästan). (Och ja, jag har en bilddagbok, den är låst för mig och några få utvalda + några som råkade smita in innan jag låste den ;)) Nu letar jag efter en speciell bild. Som jag inte hittar. Hittar heller inget lämpligt klipp på Youtube. Allt skulle vara till en annan assning som jag sett framemot att göra hela dagen. Så himla typiskt. Nu faller ju halva idéen. HUR SOM HELST; jag letade efter en bild. Hittade inte bilden. Hittade en annan bild. Den är från den 21 maj 2009. Jag har under bilden skrivit "Hej, jag är gullig." och Petra har kommenterat: "det är ett mysterium att du är singel." Och jag är helt enig!
 

Kommentarer
Postat av: Petra

DET ÄR FORTFARANDE ETT MYSTERIUM. Punkt. PUSS!

Svar: JAG HÅLLER SANNERLIGEN MED!
Åsa

2012-09-03 @ 18:51:43
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0