Åsa assar: Tavi Gevinson

Jag fattar inte att jag lyckats missa assa under nio dagar. Tid, du är dig inte lik. Du står still men springer fram. Så kan det gå. Nu trillade jag dock över en assning när jag läste Lisa Bjärbos blogg.
 
Tavi Gevinson har jag aldrig hört talas om förut. Men nu har jag det. Hon är 16 år och så cool att jag liksom bränner mig lite. När jag var 16 så kände jag mig ibland som hon, men det var INGEN som såg det. Förmodligen för att jag var mycket långt ifrån henne. Nu är jag hur som helst i stort sett dubbelt så gammal och vill vara precis så där som hon är. Så om ni ursäktar mig så ska jag gå och öva på mina bitchfaces nu, så kan ni kolla på klippet med Tavi här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0