Åsa assar: Håkan Hellström

Håkan. Honom tycker vi om. Sedan allra första skivan.
Jag fick se honom i sjömanskostym.
Och för två år sedan spelade han i min stad. Då var jag där med Anna, Markus och Jesper. Det var dagen efter min födelsedag vill jag minnas, och Jesper fixade in oss gratis.
 
Nu kommer snart en ny skiva igen. Jag kommer mycket ivrigt springa över till Kompakt Disk och köpa. Fast redan finns tre låtar på Spotify. Tycker om! Bland annat låten nedan. Den videon är lite extra rolig eftersom jag fick ett mms från inspelningen, med en liten Håkan ganska långt bort. Jesper där i Göteborg har nämligen varit med på ett hörn, något med projektionerna som syns på väggarna när Håkan sjunger.
 
 
Och ikväll är Håkan med i Skavlan. Kolla! Det ska jag så klart. Finfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0