Åsa assar: Tvillingsjälar

Vi måste prata om en sak. Som jag nämnt ibland så har jag ett guilty pleasure; att se En plats på landet. Eller Escape to the country som det egentligen heter. För er som inte vet kan jag berätta att det är ett tv-program från Storbritannien, där par vill flytta ut till landet och så blir de visade tre hus som är till salu. Jag gillar hus, helt enkelt. Och landet också kanske. Och England. (Dock gillar jag även lyckliga slut, och det är ganska otillfredsställande (<okej skrev på riktigt det senaste ordet samtidigt som jag tittade på tv. Ville bara trycka in lite självbeundran här), hur som helst... Det är ganska (jag gör det nu igen) otillfredsställande att man sällan får veta hur det går; flyttar de verkligen in i det där drömhuset?)
 
Men nu till själva saken vi ska prata om. Jag har lagt märke till en sak angående dessa engelska par. De ser inte ut att vara gifta med varandra. De ser ut som tvillingar! Allihop! TVILLINGAR. Ja, jag vet, det kallas äktenskapstycke. Men ändå. TVILLINGAR.
 
Jag visar. Var god häpna.
 
 
HÅLLER NI MED ELLER?
Och detta är alltså bara från de senaste veckornas program som jag råkat se.
 
Och då tänkte jag så här.
 
 
Var god hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Petra

Fattar varför du fnissar nöjt, hehe.
Har bara en sak att säga: Tiny island, tiny gene pool. Puss å gonatt!

2013-04-13 @ 00:18:50
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fniss!

2013-04-13 @ 12:04:46
Postat av: Anita BJ

Haha, kul! Jag brukar tänka samma när jag ser bilder på nyfödda bebisar och deras föräldrar i vanliga svenska dagstidningar, där ser föräldrarna väldigt väldigt ofta ut som syskon/tvillingar till varandra :-D

Svar: Tack! :) Jag tänker att det måste vara så att de tycker att de själva är snygga, och därför dras till någon som ser ungefär likadan ut :)
Åsa

2013-09-21 @ 21:01:17
URL: http://anitabjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0