Åsa avslöjar hemligheten

Så här brukar jag se ut!
Från jag vaknar till jag lägger mig.
 
Okej då, jag brukar väl oftast inte vara så snygg i nyllet.
Men om man bortser från det. Så här brukar jag se ut!
 
Någon som märkt något ovanligt den sista tiden?
I så fall har ni varit mycket tysta om det, lika tysta som jag.
 
Björn listade ut det efter hundra gissningar och några ledtrådar. När han till sist kom på det tyckte han att jag var ganska löjlig. Han tyckte inte det var något märkvärdigt. Men vi har bara känt varandra sen i somras, så det kanske är därför.
 
Petra har också gissat rätt, efter att jag skickade en fluffig bild till henne. Hon gissade på det, eller att jag var söt som ett nypon.
 
Men ingen annan har sagt något, så kanske är det verkligen bara jag som tycker det är en grej?
 
Så här såg jag ut i påsk, med klämmor och allt. Och ingen sa något! (Jo, okej, min syster sa något litet.)
Jag har inte klippt håret på snart två månader! Ju!
Jag brukar klippa mig själv ungefär var tredje vecka. Nu har jag slutat.
DET är hemligheten, en förändring. Längre hår. Hur långt vet jag inte, får se när jag tröttnar.
Ser ni det nu eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0