Åsa assar: En ensampromenad

Mina sandaler var fortfarande blöta sen äventyret bland korna. Så jag letade fram något gammalt, som har körsbär i sig.
 
När man står och tar bilder på sina fötter och sen vänder på blicken, så kan man få se sig själv in action, så att säga. Obervera flugan på min spegelarm.
 
När jag gått en liten bit träffade jag på de här två små, med mor och utanför bild fyra extramammor.
 
Här är en man på väg bort, men innan dess stod han bredvid mig och foograferade änder och pratade med mig om dessa. Jag lärde mig ett och annat.
 
Jaha, den upptäckte jag att jag glömt min vattenflaska, så jag gick hem igen, och iväg igen.
 
Och plötsligt stod jag på min sten och tittade ut över Hammarsjön.
 
Och hela tiden nynnade jag på den här låten, eftersom jag hade sett Håkan-filmen kvällen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0