Åsa assar: Instagram

En måste vara lite snabb om en ska lägga upp instagram-bilder här. Det är nämligen begränsat hur många en har att välja på. Eller så är det inte alls det och så fattar jag inte riktigt. Vilket som så kommer jag inte åt riktigt alla bilder nu, men det gör ingenting, jag återkommer till det när jag får tag i innehållet på min gamla hårddisk. Här kommer det senaste.
 
En dag fick jag med både tå, knä och näsa på bild.
 
En annan dag ville jag gå hem men kom mig inte för att säga "tack och hej!"
 
Tidig morgon, söta cyklar.
 
Samma morgon, en kanin som var rädd och sen dog.
 
Cykelskugga.
 
Jag blev provocerad av frukostbilder och kokte spagetti. Det var den sortens tidiga lunch som jag aldrig mer kommer ha om allt går som det ska.
 
Min egen cykel, som jag haft halva mitt liv, och dess skugga (cykelns skugga alltså, inte mitt liv).
 
Jag hade godis.
 
Jag tittade på friidrotts-VM och fascinerades av detta namn.
 
Regnbåge över hela himlen. Den var dessutom dubbel.
 
Ännu en tidig morgon, klockan hav sex på Stora Torg.
 
Jag fick en flagga. Det är så vissa män säger "vi kommer sakna dig".
 
Så här såg jag ut när jag slutat jobba. Fattar ännu inte att jag inte ska jobba mer. Jag ska bara plugga. Läsa läsa läsa.
 
Jag råkade skada denna, försökte sen rädda den men misslyckades.
 
Jag gjorde soppa.
 
Och jag funderade på varför jag inte använt min favorittröja på hela sommaren.
 
Ja, och så fick jag ju en ny dator.
 
Och sen sov jag bort en förkylning för att bli redo för skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0