Åsa assar: Min nya spionkamera

Som ni kanske minns råkade jag göra min spionkamera handikappad för livet. Och jag behöver en spionkamera. BEHÖVER!
 
Så när jag var i Brösarp för två helger sen sa min pappa: "Jag har hittat en finfin kamera på Tradera, kom och kolla!" Så jag gick och kollade. Ett riktigt kap, sa min far, ett sånt kap som man inte får missa. 500 kostade den på "köp nu", en helt ny kamera.
Jag bara: "Låt mig tänka lite på det." (Fattig student etc)
-Två timmar senare utan samtal om kamera-
Pappa: Nu har jag köpt kameran!
 
Så gick det till när jag fick en ny kamera! Vi är redan jättebra kompisar, jag har nästan bara använt den sen jag fick den förra helgen.
 
Titta till exempel vilken fin bild den tog på min syster.
 
Man kan även ändra inställningarna och låtsas att den är en leksakskamera. (Okej, vad är en leksakskamera?)
 
Och den fångade ju jättebra Elins ögonkontakt med spyflugan.
 
Det enda dåliga med kameran är väl egentligen att för att vara en spionkamera har den ganska dåligt kamouflage med den färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0