Åsa assar: Girls och svt

Det har då varit ett himla tjat om serien Girls. Jag vet inte vilken kanal den gått på, men naturligtvis ingen jag har. Men jag har under allt det här tjatet förstått att jag verkligen borde se den. Så jag tänkte kanske köpa den på dvd, eller önska den när jag fyller år. Jag kände ett himla stark ha-behov helt enkelt. Eller se-behov.
 
Så satt jag här och kollade på Melodifestivalen och fick lite sår i öronen och undrade om det verkligen är så att svenska folket seriöst tycker att Sean Banan är bra. I så fall är det kanske inte så konsigt att... jag vet inte, det finns en massa män som hatar kvinnor på nätet eller att försvarsmakten tycker att alla borde sluta göra vad de gillar och istället börja kriga, eller hur det nu var. Hur som helst, jag tittade på Melodifestivalen, och så tog den slut och så bara ... gapade jag. På riktigt. För där på svt kom det en trailer för just Girls.
 
Så på tisdag klockan 22.30 är det jag som sitter bänkad vid svt1.
Well, nej, det är det inte alls. För jag sover/borde sova då. Men sen; svtplay, wohoo!
Varsågod för tipset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0