Åsa assar: Plankan

Det är många bloggare just nu som verkar tycka att plankan är det roligaste som finns. Ni vet, den där övningen då man hela tiden tänker "jag orkar inte mer"?.
 
Men tydligen gör man det, orkar mer.
 
Jag darrar fortfarande lite i armarna och magen känns som gelé.
 
Så här är det; man ska göra plankan nu i början av januari, och ta tiden. Denna tid informerar man Sofy på sidan Upp & hoppa om. Sen övar man lite i januari om man känner för det. Och sen sista januari så tar man tiden igen. Och de som förbättrat sig mest (i procent alltså) vinner. Enkelt!
 
Jag klarade så här länge denna första gång: 1,43 min. Det är ungefär en minut längre än vad jag räknat med. Heja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0