Åsa assar: Instagram

Jag har många talanger, detta är en av dem.
 
Så här fin var min Brösarpspackning en gång, fast jag använde mig inte av mycket av det där.
 
Jag klämde in mig.
 
Jag blev glad av min kamera.
 
Jag missade att dofta på syrenen, sniffade istället lite extra på flädern.
 
Jag fick napp.
 
Jag plockade smultron.
 
Jag tappade mitt fina bärnstensarmband (BUHU), men i jakten på det hittade jag den här ringen som jag tappade förra året eller ännu längre sen. I datorväskan låg den.
 
Jag visade upp något annat som jag är ganska fäst vid.
 
Jag bevakade jordgubbsglasstillverkning.
 
Jag fyndade blåklint.
 
Jag fick kontakt med jamande katten, som kom fram och hälsade och slängde sig på ryggen en stund.
 
Jag snodde en ros.
 
Jag såg kajor. Bilden är inte svartvit för övrigt.
 
Och så sydde jag lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0