Åsa assar: Presenten från den rara brodern

Förra helgen åktes det till Brösarp, och i uterummet mådde grönsakerna gott.
 
Fast kanske längtade de ut till regnet lite. Det gjorde inte vi, som hade det torrt i uterummet.
 
I vanlig ordning pratades det kameror, denna gång mest för att min syster tagit sitt förnuft till fånga och köpt sig en digital. Lite för monstruös och avancerad för min del, men lika kul för det. Och ser ni handen där till vänster? Den tillhör min bror, som jag inte hade träffat på 2,5 månad, snörvel snyft.
 
Men nu var han alltså där, och titta vad han hade med sig! Present! Till mig! Jag har ju nämligen hunnit fylla år sen sist.
 
Jag vet att det kanske är lite svårt att få in, men detta är presenten! En kamera! (Vars namn jag har lite svårt att uttala, så risken finns att jag alltid kommer säga "Jessica".) En väldigt unik, fin och bra present.
 
Här instagrammar jag bilden ovan.
 
Sen försökte jag använda mig av det som Isak för hundrade gången försökt lära mig om skärpedjup.
 
Och så hittade jag en stackars avknippsad pelargon, som jag inser att jag måste ha tappat på väg in.
 
Kameran fick förstås sedan invigas innan jag och min syster åkte mot Kristianstad igen. (Och här visar min bror återigen varför blixt funkar så bra utomhus.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0