Åsa assar: Dagens roligaste

Nu har 115 tittat på Björns bilder. Var det ni?
 
Hur som helst. Dagens roligaste händelse skedde nyss. Jag fnissar lite än och önskar så att jag kunde få höra detta underbara igen.
 
Jag skulle träffa en kompis helt kort ikväll, men hon hörde inte av sig. Jag ringde men fick inte svar. Skickade sms, men fick inte svar. Men så ringde min fasta telefon. Jag såg att det var hennes nummer.
 
Jag: God kväll
[tysnad]
Och sen... Ja, sen började en automatisk röst tala till mig. En automatisk sensuell stockholmskvinna. Hon sa ungefär:
 
"Hej. Det har kört ihop sig totalt. Jag har blivit kidnappad av en ung man."
 
Ja, och sen minns jag inte mer.
Men, så lättroad är jag.
Det var alltså ett sms som skulle komma till min mobil, som blivit skickat till den vanliga telefonen. Ni borde testa, ROA MIG! Det lät som värsta radioföljetongen. Ni vet, känd dramatisk skådespelare läser bok.
Och det här blev inte alls lika roligt i skrift.
 
P.s. Kidnappning, ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0