Åsa assar: Finpost

Som jag nämnde i mitt inte jättepositiva inlägg, fick jag finpost i veckan. Fin, fin finpost. Den här finposten råkade komma från två sambos, oberoende av varandra. Så de får samsas i ett inlägg helt enkelt.
 
Först fick jag vykort från Ola som är i Paris, där han glider runt och tar en massa fina foton. Ola är även duktig på att skicka vykort. Fler vykort åt folket! Jag tycker att det här kortet är hur fint som helst. Jag hoppas att jag också kommer till Paris en dag och kan köpa mig ett eget torn.
 
 
Nästa dag fick jag post från den andra sambon, Elin. Ett litet gäng som hade packat små väskor (nästan) och ville flytta in hos mig. Och det fick de förstås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0