Åsa assar: Hemligheten

Som ni minns så skrev jag för ett tag sen att jag har en hemlighet.
Nej, det minns ni inte alls.
Det var bara en person som reagerade på det.
Ni andra är lite lite liiiite tråkiga.
 
Jag skrev i alla fall om den här, den 7 mars, och så här skrev jag:
 
Min hemlighet. Den är liten och inte alls märkvärdig på något sätt, men det är ganska kul ändå att jag funderat ut något som jag inte berättat för någon. Fascinerad att jag inte råkat säga det. Som sagt, det är verkligen världens minsta grej, men ändå något jag borde berättat för någon (eftersom jag är en sån som inte kan hålla tyst, tro det eller ej). Men nu har jag varit tyst i kanske snart två veckor. Ja, det var nog då jag bestämde mig, fast jag har funderat på det ett tag. Blir kul att se vem som blir den första som kommeterar det, och om det kommer låta positivt eller negativt. Eller om jag kanske ger upp före det sker. (Eller om jag avslöjat mig nu :P)
 
Och det är alltså fortfarande ingen som sett något ovanligt och kommenterat det. Men det är kanske inte så konstigt. Kanske är det bara uppenbart för mig. Jag är förvånad över hur mycket jag gillar det. För bara någon månad sedan hade jag vägrat och vägrat och sen vägrat igen. Men nu bara okejrå. Och ja, jag gillar't! Nu har jag sagt för mycket. Tänkte locka med ett pris eller kram till den som kommer på det först, men vi får se. Jag tror jag har avslöjat mig.
 
En annan sak; läste här att för att få många läsare och behålla dessa så ska man lägga upp många bilder på sig själv, var tionde bild ska vara på en själv. Och att jag inte gör det är naturligtvis förklaringen till varför det är så få som läser min blogg. Så därför slänger jag upp en helt ny bild på mig, och... Men hallå, var tar ni vägen? Jag är bara lite trött! Sluta inte läs! Sluuuutaaaa iiiiinteeee... hallå?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0