Åsa assar: Kusiner

Jag har många kusiner. Jag får alltid räkna efter, tror det är 16 stycken (och en som sorgligt nog inte lever längre). Det är en bra bunt. De är antingen rejält skånska, mycket kloka eller konstnärliga. Fast ofta allt det där samtidigt.
 
Jag träffar mina fem kusiner på mammas sida mest hela tiden, men de andra elva ser jag inte lika ofta. Ibland är det därför bra att Facebook finns, så jag vet lite om några i alla fall.
 
Idag när jag loggade in såg jag att min kusin Gustav är med i ett band som heter Fire Eye och att de nu är klara med sin EP. Hur kul som helst tycker jag, och dessutom låter det bra. Så jag tycker ni ska klicka här och lyssna, min kusin sjunger, spelar gitatarr, trummor och piano och allt vad det var.
 
(Jag försöker nu på ett smidigt sätt komma in på den där gången för något år sedan då jag "råkade" titta på barnkanalen och fick se Gustavs storebror Rasmus spela gitarr till Amy Diamond. Hoppas det är preskriberat nu. Att jag tittade på barnkanalen. Rasmus spelar annars med Tingsek, och förmodligen annat också som jag inte har koll på. Själv kunde jag en gång spela blockflöjt.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0