Åsa assar: De sötaste på mammas kalas

Mamma fyllde år och hon fick ett Hello Kitty-paket av mig, med bland annat hallonvin i.
 
En liten orkester var beställd. En överraskande musikalisk liten orkester.
 
Fast man måste ju göra annat också. Först leka lite med lego. Eller, kanske jag, pappa och min moster lekte
mest? (Min syster tog en mycket fin bild på det. Försök föreställa er.) Och så köra den stora gula bilen som är
min brors. Jodå, Charlie kör bilen här, samtidigt som han städar golvet med sin filt.
 
Sen träffade Charlie på storebror Alfred.
 
Och Alfred tog över bilen. Men ha! Ett stort omöjligt väghinder!
 
Okej, nej. Ett mycket klent hinder.
 
Sen åt vi lite kakor och spred pusselbitar omkring oss innan kalaset var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0