Åsa assar: En mörk promenad

Selfies är lite intressant tycker jag. Pratade med vänner om det i dag, och jag sa att det värsta är
väl när det syns att man tar bilder på sig själv. Står där i spegeln och posar för sig själv, med mobilen
i handen. Kanske är det jag som inte förstår bara. Fast jag gör det ju själv också ibland. Kolla här till
exempel, sicken närvarande pudding som ska ut och gå.
 
Det var mörkt och jag smet in på kyrkogården för att titta på alla ljusen. Detta var för 1,5 vecka sen och jag ville inte
riskera att de skulle hinna slockna innan jag kom dit. I bakgrunden ute på vägen även ljus från en ambulans.
 
Det var en fin kväll. Mörk och ljus samtidigt.
 
Att stå bakom buskarna och titta på. Kanske inte sånt man gör, jag vet inte riktigt.
 
Sen gick jag förbi skolan, såg den där gallerian på håll och gick hem igen. Det var skönt, nödvändigt, att
komma ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0