Åsa assar: Far

I dag är det fars dag. Far är hemma och har besök av sin goda dotter. Och det är inte jag som är hon just i dag.
Efter en vecka av dåligt mående, så kände jag att jag fick vänta med att vara en god dotter till nästa söndag. Jag
gottgör förhoppningsvis lite nu med en lite pappa-kavalkad. Bilderna är från mellan 2006 och 2009. Längre än så
har jag inte kommit i min genomgång av alla mina bilder (för att ta reda på vilka jag ska beställa utskrivna kopior
av), och tyvärr hinner jag inte leta upp färskare nu. Men jag ska försöka stjäla lite tid då och då. Vill egentligen
nu, men skolarbete kallar.
 
 
Pappa tycker inte om djur. Eller pappa tycker om djur. Därom tvistar vi alla. Djur tycker i alla fall om pappa.
 
Pappa syns ofta med en kamera. Här tillsammans med den goda dottern.
 
Här fångade jag honom tillsammans med mamma vid ett lämpligt tillfälle.
 
Pappa är duktig på saker som kräver verktygslåda. Här fixar han och Isak ett 80-talsfynd som nu spenderar sina dagar i Lund.
 
Pappa kan även hantera stegar och höjder.
 
Ja, och så var det det där med djuren igen ...
 
Och igen.
 
Intressanta saker både här och där, eller?
 
Lingonplockande far. Undrar om det är för sent att åka dit i år.
 
Till sist -här hittar man ofta far. Till exempel sökande efter ljusmätare på Tradera. Dock ofta lite piggare, och numera naturligtvis färskare utrustning (bilden är sju år gammal).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0