Åsa assar: Hår

Jag tycker att det ser ut som att jag på den här bilden, kanske från 1987, har samma frisyr som i dag. Jag ser att pannvirveln ställer till det lite för luggen, men så ska det vara.
 
Tio år senare hade jag ingen lugg. Och inga ögonbryn. Men virvel, det hade jag!
 
När jag var runt 20 ... nej, jag såg inte ut så där för det mesta. Och fortfarande nästan inga ögonbryn! Men långt hår, och jag ser nog fortfarande mig själv mest som någon med långt hår.
 
I tordags hade ääääänligen mina ögonbryn växt ut igen (eller hur det nu var), dessutom hade jag faktiskt tvättat håret (det händer ju bara 1-2 gånger i veckan) och kapat lite på luggen.
 
Fantastiskt vad lite hår kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0