Åsa assar: Instagram

Jag är tillbaka, och hoppas på lite högre blogghastighet. Jag börjar med en instagramsammanfattning.
 
Det var kameramöte i Brösarp.
 
Mitt bärnstenshalsband.
 
Och mina nattfjärilar.
 
Jag upptäckte att jag tydligen är en samlare.
 
Mina avverkade mobilsmycken. Nu är jag ju vuxen(?) och har inget.
 
Jag på lekis. Fotografen kallade mig prinsesstårtan och jag var glad över tröjan som pappan köpt till mig.
 
Några favoriter.
 
Några andra favoriter.
 
Anna heter palindromet (med låst konto) på instagram. Ett besvär som kommer och går!
 
Jag målade för två veckor sedan naglarna för första gången på flera månader. Dessutom mascara i handflatan och Veronica Maggios Jag lovar på huvudet.
 
När man har sin kusin som klasskompis.
 
 
En fluga som mött döden med vingarna mot fönstret.
 
Vacker dimmig dag. (Fler bilder med riktig kamera kommer.)
 
När man promenerar i mörker så känns det ljusare. Jag gick och mötte mamma vid bussen en kväll.
 
Förra fredagen var jag med en av sekreterarna på praktiken på möte i Ystad. Sen släppte hon av mig i Tomelilla där jag fick ta bussen. Lyckades träffa min moster där på stationen, och dessutom kom min gamla klassföreståndare Richard gående när jag stod där. Jag tror att han kände igen mig någonstans i bakhuvudet. Jag har inte sett honom sen jag slutade nian. Enligt sekreterare Marie är han rektor på Kastanjeskolan nu för tiden! Låter lyckat i mina öron.
 
Mammas fredagsgodis. Jag fick smaka.
 
Pappa förberedde inför stormen.
 
Kalender från 1978. Jag var inte född då, men några år senare höll jag ändå koll; "ida ida ida". Lite senare la jag till ett g. Nu försöker jag lära mig att lägga till ett mellanrum mellan i och d. Texten ovan är för övrigt skriven med magisk penna.
 
Trots att mörkret är ljusare när man är i det, så är mörkret mörkare i Brösarp än i Kristianstad.
 
Mörker, stig etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0