Åsa assar: Den här dagen

Jag passar på att assa i realtid nu när jag kan det. Även om jag inte har så mycket att skriva.
 
Det har varit en spännande dag.
-Jag har lärt mig att det från början faktiskt hette "nattduksbord" och inte "nattygsbord". (Man kan dock säga båda.) Jag är fortfarande förpluffad.
-Anna har nästan blivit överkörd av en rollator (som kan stavas både med o och u för övrigt).
-Sen blev någons cykel inte stulen, men det behöver jag kanske inte skriva så mycket mer om. (Känner på mig att jag kommer ta upp detta ibland. "Minns du den där gången då din cykel inte blev stulen?")
-Jag fick ett fint sms med. Föredrar verkligen mycket få mycket bra vänner framför en stor klunga med idioter.
 
Vad jag mest har gjort i dag är att jag har gått på stan med Anna.
Kofta, leggings, foundation. Yay!
Plus att vi faktiskt åt på stan. Men att Åsa äter på stan 20 minuter innan stängning är kanske inte världens klokaste idé.
 
Kolla, värsta modebloggsbilden! Reakofta och leggings som inte är tunnslitna.
 
Nu ska jag lägga mig för i morgon blir en skojig dag. Då ska jag nämligen göra det mesta hushållsarbetet man kan tänka sig, inklusive tvätta. Plus packa inför två veckors praktik. Plus gå på kalas. Jag anar kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0