Åsa assar: En Linnérunda med Elin och mamma

Förra fredagen gick jag Linnérundan tillsammans med Elin och mamma. Till min stora besvikelse befann sig korna denna dag inte längs stigen. Det har blivit mitt lilla sociala experiment att se hur folk reagerar på att gå bland dessa kor, och jag hade velat testa även mamma och syster. Men det sket sig.
 
Fast kor bakom staket fick vi förstås se ändå. Kolla de här gulliga; storebror tvättar lillasyster. ELLER så smakar lillasyster gott som en saltsten. Endast storebror vet.
 
Vi åt lite picknick vid Lillö borgruin.
 
Två såna här träffade vi.
 
Gott om frukt.
 
Jättegott.
 
Sen åt jag detta plommon (också jättegott), och sen var promenaden snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0