Åsa assar: Instagram

Kristianstad klockan sex en lördagsmorgon. Jag har fått hoppa in och jobba totalt tio timmar den här månaden. Tack så mycket säger min ekonomi. (Men i tisdags och onsdags sa min kropp "tack inte alls din mupp, jag hade behövt sova.")
 
Så här ser min skola ut från sin finaste vinkel.
 
Jag har köpt nya strumpor. Och ja, min matta är jättefin (och här upp och ner).
 
Jag gjorde en liten grej, och Håkan matchade.
 
Kittybad stod på schemat.
 
Jag hittade motiv i skolan. Det här var precis efter att jag lät som en kanin på helium, minns jag.
 
Det blev höst. Kanske har ni också märkt det.
 
I fredags var klassen på CSK på en grej.
 
Kristianstad uppifrån igen.
 
I morse packade jag ner halva min lägenhet och åkte till mor och far. Här stannar jag ett tag, och sen ett tag till, för jag ska ha min praktik den här perioden här i byn. (Till eventuella tjuvar: TV:n är kvar. Den är inte värt det.)
 
Och i dag har det gåtts i skogen och plockats svamp.

Kommentarer
Postat av: Björn

Vrålfina bilder, Åsa!

Svar: Tack så hjärtligt, Björn!
Åsa

2013-09-22 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0