Åsa assar: Linnérundan med Elin

Min syster och jag gick Linnérundan. Vi fick se den här utsikten mot stan, fast senare märkte vi att de hade byggt klart en bit av den rivna spången så nu kan man gå på den igen.
 
Någon hade gjort om och gjort rätt. Innan var det jättesmalt där mellan bommarna så det gällde att man hade ett hyfsat lågt bmi för att komma emellan.
 
Hej Karpalund!
 
Elin var fin om benen.
 
Även halvdött kan vara fint.
 
Elin körde med sin gamla Olympus, hennes allra första kamera. Jag har också en sån men ännu mindre avancerad.
 
Ån och bron.
 
Mer till avdelning dött men fint. Och seeen... fortsatte vi promenaden och gick hem. (Funderar på om jag borde satsa mer på mina avslutningsbilder.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0