Åsa assar: Linnérundan med Markus

Om jag borde sova nu? Naturligtvis. Men jag börjar bli trött på att inte sköta bloggen, så nu gör jag det. Visar lite bilder från slutet av augusti då jag gick Linnérundan med Markus. Det tog lite längre tid eftersom det fotograferades lite flitigare än på vanlig motionspromenad. Jag kände att jag har saknat fotopromenader och fotograferande.
 
 
Först träffade vi på den här.
 
"I flocken finns normalt en tjur."
 
Är det någon av er som är tjuren?
 
Jaha, naturligtvis en mitt på stigen också.
 
Öronen!
 
Himla tur att någon ställt en klipinne här, tyckte den här kossan.
 
Är det någon av er som är tjuren då? (Ovanligt många kobilder tycker ni? Ja, det var som sagt Markus jag gick med.)
 
Snygg.
 
En liten bit längre bort finns de här vita korna. De kommer man inte in hos.
 
Nu snackar vi tjur! Ser ni den? (Och eeh, den?)
 
Hallå!
 
Markus på bron.
 
Höstigt, men det var en varm dag.
 
Markus håller i hatten.
 
Golligt på naturumbron.
 
Det här är min favorit ändå. "Forever alone <3 Puss"
 
Sen kom det en massa segways, därmed hade vi fått tillräckligt, sa adjö och tog oss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0