Åsa assar: Emma och modellen

I onsdags tog jag och min favoritsekreterare Emma, som jobbar där jag har haft praktik, en fotopromenad på kvällen.
 
Det var ganska kallt, men fint. På bilden en blodbok, det är ännu vår.

Vi hittade de här i en trädstam, som jag tvunget skulle titta ner i. Jag hoppas att de inte är övergivna, och att fågelungarna kommer upp därifrån om de alls kläcks.
 
Emma är i en högre fotografklass än jag, men även sådana behöver öva. Och jag fick vara övningsmodell. Kul tyckte jag! Foto av Emma.
 
Tulpaner kan också vara trevliga modeller.
 
När det började bli lite väl kallt gick vi hemåt igen. Vi hittade detta mystiska tecken på vägen. Aningens svårtytt. Nu när jag tänker efter hade det varit bättre med ett "Ö", för att symbolisera att nu är denna assning slut. Det var en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0