Åsa assar: Påsken

Ja, hallå! Jag har visst inte berättat om påsken. Gamla nyheter, jag vet. Hoppas ni inte surrar till det och byter kanal.
 
Ja, alltså -host- stick inte riktigt än.
 
Lite pysslande och målande blev det som vanligt på påskafton. Målade kanin och geléhallonnaglar. Nagellacket fick jag i påskpresent av min syster.
 
Sedan fortsatte vi med den traditionella äggmålartävlingen. (Fast utan Isak som tentapluggade i Lund :/)
Mitt första ägg.
 
Elins lilla troll sneglar på mitt andra ägg.
 
Glada kor och får på Brösarps backar.
 
Mamma lyckades slå mig med ett ynka poäng.
 
Sedan blev det påskdagen och vi gick på konstrunda.
 
En liten tavla.
 
På annandag påsk tog jag en promenad med mina föräldrar.
 
Och sen var påsken slut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Låter som en mysig påsk! Fina bilder! Du är ju duktig på att måla ägg! ;)

Svar: Tack! Ja, i år fick jag till äggen :D
Åsa

2014-04-27 @ 11:56:54
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0