Åsa assar: En marknad

Sommar = marknad. Det får ni leva med. Här Degeberga marknad och en pytteliten parkeringsvakt. Det var min syster och jag som tog en liten utflykt dit.
 
Här har vi något skumt som jag verkligen inte köpte.
 
Jag köpte inte en sån här heller, men lite frestande var det allt.
 
Det här var då när min mage börjat bete sig som extraidiot gånger hundra. Så där gick vi på marknaden och blev plötsligt i stort behov av att få i oss näring. "Näring". Jag vet inte hur det blev så här. Men min mage blev i alla fall jätteglad för sockermunken. (På riktigt alltså. Gluten/kolhydrater är nog inte problemet.)
 
Så mycket på en och samma bild som jag inte förstår mig på.
 
Sen tog vi en liten minititt i omgivningarna innan vi åkte hem igen. (Jag hade min lilla sämre kamera, om nu någon undrar.)
 
Jag köpte en fiskhandduk, vykort och en adventskalender. Logiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0