Åsa assar: Förra veckans instagram

I onsdags åkte jag och min kära kusin/klasskompis Fanny till Erikshjälpen. Här stod jag och väntade på henne. Och det händer liksom aldrig att jag får vänta på någon, så därför var jag tvungen att berätta det.
 
En regnig kväll gick jag till min syster för att titta på hennes fina gran.
 
Och så körde jag med Throwback Thursday för en gångs skull, till en av gångerna då jag passat Nethifa. Snart flyttar nämligen hon och hennes kompis Pippi in ett tag. Lite nervös är jag nog, för det blir trots allt lite trångt här med två katter, men förmodligen kommer vi ha de ungefär lika bra som på bilden. Men gissningsvis mer påklätt.
 
I lördags kände jag mig tvungen att ta mig till Erikshjälpen igen, denna gången på cykel i motvind och regn. Det var lite dumt. Det var också lite dumt att jag inte köpte den här. Ljuv poesi!
 
Bä bä sade lammen
Får vi gnaga på stammen?
 
Och så slapp jag ställa in julen för de här åkte fram i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0