Åsa assar: Förra veckans instagram

Granen 2014, klädd av min far.
 
Ja, det var som bekant julafton och sista luckan öppnades.
 
Så här kan det vara att vakna i sitt gamla flickrum. (Med spår av julinagellack på tårna.)
 
Jag tog en titt på de skivor som av någon anledning inte fick följa med när jag flyttade hemifrån för drygt elva år sedan.
 
Sen kom jag då hem och katterna kom hit. Fem minuter efter att husse Markus hade gått så blev jag påmind om att katter har klor.
 
Och så fick jag några klor i låret också.
 
Mysig, varm, social katt.
 
Katten till höger (Nethifa) stängde in katten till vänster (Pippi) i garderoben. När jag upptäckte det låg Nethifa i sängen och såg ut att tänka att det var skönt så länge det varade. Sen släppte jag ut Pippi som direkt la sig bredvid Nethifa och sa: "Du stängde in mig i garderoben. Vänligen tvätta nu mina öron."
 
En ganska mörk promenad fick jag i lördags. Och kolla! Lampor i tunneln!
 
Kom fram till ett isigt och nedhugget Hammarsjön, kände inte riktigt igen mig.
 
Och sen hem till de här söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0