Åsa assar: Juldagen

Juldagen är min favoritdag. Man glider runt och leker med sina julklappar. Fast visst hann jag läsa mer under juldagen förr? Jag förstår inte vad som har hänt med tiden. En liten promenad hann jag i alla fall med, tillsammans med Isak och pappa. Här har jag just upptäckt att Isaks röda mössa (stickad av farmor) är rosa på toppen.
 
Vi såg svamp på träd.
 
Löv flyttades av pappas fot och avslöjade ett märke efter samma löv.
 
Sen mötte vi en isbjörn och vi kände nog allihop då att det var ett tecken på att det var dags att gå in i värmen igen.
 
Mer svamp i träd. Elin hade pysslat klart och hängt upp.
 
Isak hade också pyntat.
 
Sedan spelade Isak och jag Bohnanza som jag gav till Isak i julklapp. Det var kul tyckte vi. Isak vann med ett poäng. Fin juldag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0