Åsa dissar: Minnesförlusten

Sitter och desperat letar bilder till de två sista luckorna (nej, så farligt är det inte, jag tror jag har löst det nu, sådär lagom mitt i natten), och hittar den här bilden. Har jag haft en sån här snygg mugg (som matchar min teburk för övrigt)? Ja, tydligen!
 
En liten klocka ringer nu som säger att örat trillade av och att muggen ligger i en förvaringslåda. Lådan ligger i sin tur på hyllan som går runt kuben som är väggen till min toalett (bara ni som varit hemma hos mig fattar vad jag menar), och jag minns mycket väl att jag tänkte "jag kommer aldrig ta ner de här lådorna igen", när jag ställde dem där pga så himla tunga. Kan alltså rent fysiskt inte ta ner dem därifrån.
 
Tur då i alla fall att jag har en bild på muggen.
 
Mitt mål i livet är att känna som den där åsnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0