Lucka 14

 
Vid studenttider 2011 var jag 30 år. Jag hade jobbat och åkte stadsbuss hem från en bit utanför stan. När vi närmade oss stan började det gå väldigt långsamt, vi kom körande just när studenterna började gå ut och ekipagen åkte runt i stan. Jag fick en snilleblixt och bestämde mig att gå av bussen lite tidigare och promenera hem. Snart dök ett studentekipage upp bredvid mig, det var en traktor med något slags släp vill jag minnas. Jag promenerade i traktorfart och de där pojkarna som var som i bur på släpet la märke till mig. Något överförfriskade började samtliga fria till mig och berätta hur snygg jag var, och så fick jag någons studentbukett. Ja, de överdrev väl lite, men jag blir fortfarande glad när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0