Lucka 18

Okej, en liten djurlucka! Bilderna är fortfarande från 2011. Här två humlor i Brösarp.
 
Och såna där snabeldjur.
 
Här är min syster och min fårpopulära bror på Brösarps backar.
 
Och denna bild är speciellt för kusin Pernilla. Kolla som ögonen matchar blåbäret!
 
En papegoja som var på Liseberg och kollade på Orup.
 
Och en pudel i Göteborg som lyssnade på Timo Räisänen precis som jag, Frida och Plumpen. Jag var på Way out west under dessa dagar också och träffade Petra och såg Prince, Pulp och Robyn (resten har jag förträngt... förutom Kanye West som inte föträngs i första laget fast vi inte stod ut så länge).
 
Och till sist en gräshoppa som var där jag inledde luckan; i Brösarp.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Tänk vad stolt man är som snigel om man har blåbärs-blå ögon! =)

2014-12-19 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0