Åsa assar: En förändring

Hej folk!
 
Det här funkar ju lite så där. Jag hinner inte med. Antingen pluggar jag eller så stirrar jag apatiskt framför mig (alternativt på mobilen). Jag är inte så särskilt stressad tycker jag, men det tycker min kropp. När jag startade den här bloggen var det för att göra mig själv glad. Fast så särskilt glad blir jag ju inte när det bara står still här, för jag gillar min blogg. Den funkar ju annars, den gör mig glad.
 
Vi är alla olika och jag har lite svårt att förstå mig på folk som berättar allt på facebook eller i sin blogg. Visar allt de ätit, allt de haft på sig och skriver om varje liten detalj som hänt. (KÖP EN DAGBOK.) Men har det inte blivit lite så här i bland ändå? Så nu ska jag försöka begränsa mig och ändra lite. Vi får se om det funkar.
 
Hoppas ni haft en fin stjärtdag. Jag har fått lite likes på facebook tack vare den här statusen:
Gullegullegullegull puttinutt gölligöll fnöttitrött pruttidutt.
 
Och så diskade jag och hittade sen en tallrik under filten i soffan och funderade lite på varför jag är singel. Jag gav också lite pengar till WWF eftersom jag inte har någon att ge blomma. Så godhjärtad är jag.
 
Bilden nedan är på min far på min kusin Filippas 20-årskalas. Och det är faktiskt allt jag tänker visa därifrån.
 
Gnörff på er!
 
 
P.s. Det är mitt örhänge (clips), men säg det inte till Bella. Hon får gärna sätta champangen i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0