Åsa assar: Att jakten på Åsa är PÅ

Jag hade tänkt blogga ordentligt i kväll, men blev trött. Så nu bloggar jag på låtsas igen och så tar jag resten i morgon. Plus allt annat som jag helst bör hinna sista lediga dagen. Heja mig.
 
Nu till saken. Minns ni Jakten på Åsa, alltså jakten på en Coca Cola-flaska med mitt namn? Den avbröts ju när jag förstod att det bara var kidsens namn (eller något åt det hållet) som fick vara med.
 
Men nu! Nu är alla åldersgrupper med och Åsa finns. Så jag går låååångsamt förbi och bläddrar försiktigt bland Coca cola-flaskorna i affärer (original! Jag gillar inte sötningsmedel). Så alltså, om någon i min närhet ser en, köp den så köper jag den för en tjuga! Ser ni två, köp båda!
 
En sån här vill jag ha! Eller okej, en i plast funkar också. (Bild lånad från delaencoke.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0