Åsa assar: En överraskning

Det syns inte riktigt här, men detta är en mycket nöjd tjej som åker iväg för att överraska.
 
Och det syns kanske inte heller riktigt att detta är min bror som åtminstone blev lite överraskad när det var jag som kom in i fotorummet i onsdags. (Mamma blev dock mer överraskad (i uterummet), trots att jag hade förvarnat lite halvt.)
 
På kvällen blev det vegetarisk pizza.
 
Och cider.
 
Och lite blomsterfotografering på det.
 
På kvällen tog jag en liten promenad med mamma och Isak.
 
Nästa dag rensade jag lite ogräs innan jag åkte hemåt igen. (Nyponen på bilden har inte så mycket med ogräsrensningen att göra.)
 
Isak åkte också Kristianstad för att klippa sig innan han åkte hem till Lund igen. Titta så fin!
 
Sen på kvällen när jag lugnt och försiktigt la min mobil ifrån mig så hände det här. Det har hänt många gånger förut, men då när jag "lagt" mobilen ner lite mer våldsamt. Till exempel på golvet.
 
Himla tur då att jag har fått överta Isaks mobil (ska bara få hem ett sim-kort i rätt storlek)! Villkor: att han får tillbaks den igen om han vill. Men för nu kör han old school-varianten och använder en mobil som han hade för ett par år sedan, innan mobilerna blev smarta. Smart drag av honom, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0