Åsa assar: Instagram

För några veckor sedan besökte jag Röda korset med min syster (och det gjorde jag i dag med, jag kommer assa det så småningom!), där hittade jag alla de här felen.
 
Och sen råkade vi träffa på vår bror (som bor i Lund)!
 
Vi gick till leksaksaffären och jag hittade den här, som jag vill ha! (Vilket är rätt onödigt då jag aldrig kommer fixa att ta mig fram på den.)
 
Jag uppfann en soppa en dag. Den gjorde mig nog mindre krasslig för en stund.
 
De här plockade jag hos mina föräldrar. Allt går att äta, men jag tittade på dem i stället.
 
Det fnns blommor vid Hammarsjön också.
 
Och i mitt tantfönster.
 
Juni var lite smågrått ett tag.
 
Jag gjorde blinier en kväll. Det blev mycket gott men tog en evighet eftersom jag bara använde det järnet (som i övrigt var perfekt för uppgiften).
 
Juni skärpte sig. (Men hallå! Det kan vara för varmt också.)
 
Jag har tydligen börjat städa garderoben (igen). Det här linnet är sötast. Och förkortast.
 
Jag tog en promenad för några kvällar sedan. Gick förbi och tog bilden ovan, vandrade vidare. Och sen kom plötsligt en bekant hund gående och efter honom kom Anna och hennes syster. Så plötsligt blev en kort ensampromenad längre och med sällskap. Fint! Och vi gick förbi mitt motiv ovan en gång tillsammans.
 
I Brösarp hittade jag en klättrig snigel.
 
Och en kaninjägare i buskarna.
 
Sen hittade jag till Hammarsjön igen.
 
Och en massa strumpor i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0