Åsa assar: Linnérundan med Anna och grishunden

Förra lördagen gick Anna och jag Linnérundan för första gången i år. Jag hade med mig min lilla kamera och Anna hade med sig den där glada saken som skuttar i bakgrunden.
 
Den här. Denna bild är tagen samma minut som bilden jag visade ovan. Snabb glad hund. Snabb glad hund vars favoritgrej är att rulla sig i är kobajs.
 
Som tur var hittade han strax DYNGA att tvätta sig i.
 
"Titta, Rosa, den där är väl ändå en gris?"
 
6 km senare var vi tillbaka i en stickad stad.
 
Santos fick tvätta av sig det värsta i Helge å. Du menar där de hittat två lik på kort tid? sa Annas kompis som vi senare träffade på. Jaja. Santos hade kul i alla fall, särskilt eftersom tre små pojkar glatt kastade pinne efter pinne till honom. De fortsatte även efter att han gått upp, och kastade i en jordhög. Så Santos fick bada igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0