Åsa assar: Tvång

Ni undrar förstås hur det gick i går när jag skulle tvinga mig. Det gick faktiskt ganska bra, jag somnade åtminstone mer nöjd (efter att jag hade konstaterat att det vore dumt att återfödas som en frukostflinga - min hjärna är fantastisk). Jag bloggade, promenerade och något annat också. Hoppas jag. (Med en paus på två timmar för huvudvärk och lite illamående, härligt. Låt mig klaga lite på värmen: klaaaaag.)
 
I dag har jag varit social i stället för att tvinga mig. Det blev lite väl äventyrligt, så jag tyckte att jag förtjänade att sitta väldigt still sedan. Jag ska assa äventyret lite senare, men jag väntar och ser om jag kanske kan få något foto på mig i mailen. Jag är nämligen rätt så dålig på att ta selfies, särskilt mitt uppe i ett äventyr. Men jag vet att jag fastnade på något canonfoto i dag ändå, får se om jag hinner få det. Tydligen kan jag nämligen blogga för snabbt, trots min långsamhet. Som när jag assade Björns balkong för ett tag sedan. I går fick jag nämligen foton på när jag satt där på balkongen. Så jag visar ett nu i stället, fint i all sin sammarbetsmotvilliga luggighet; foto av Björn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0