Åsa assar: En sammanfattning

Det här är ett försök att sammanfatta en del av det assande som skett utanför bloggen från någon gång i januari. Så kanske den här bloggen kan uppdateras lite flitigare framöver.
 
Hoppas ni gillar't!
 
En helg i januari ägnade jag åt att passa den här.
 
Och den här.
 
Jag promenerade lite med den här (som är min bror).
 
Och den här (som är min syster).
 
Jag promenerade lite ensam i Kristianstad också. Här vid rivningen/ombyggnad av gamla Domus. Ni ser den där vita dörren? Den går in till Kristianstads äckligaste toalett. Den har jag städat ganska många gånger. Nu känns det lite som det kvittar.
 
Hammarsjön fick några besök (och det var förstås mycket vackrare i verkligheten).
 
Den här raringen fyllde två år, och jag fick vara med och slåss mot honom, hans bror och deras kusin.
 
Och så var jag Björnvakt en helg också. (Ungefär samma som att vara kattvakt!)
 
Det var januari och februari. Fortsättning kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0