Åsa assar: Instagram

Jag bjuder på lite slöbloggande i form av det senaste på min instagram.
 
En Åsa vid Hammarsjön.
 
Presenter till två pojkar, en 4-åring och en 34-åring.
 
En svan i stan.
 
Syster och jag lyckades omedvetet matcha som vanligt.
 
Lektionen började handla lite för mycket om folks förlossningar, så jag ritade en giraff.
 
Jag råkade skada mig på läppen, tur jag hade plåster!
 
Alla glasen behövde diskas, fick ta krokodilmuggen.
 
Nytt nagellack och målade naglar, två ovanliga saker.
 
Matchade.
 
Gjorde obligatorska våffeldagsvåfflor. Med granatäppelkärnor, för det var det lämpligaste jag hade hemma. Det var inget gå ut och köpa glass-väder.
 
Det började blomma lite i mitt tantfönster.
 
Mitt ljuva hem.
 
Finpost och längtan efter att hinna och orka använda min skrividébok.
 
Hammarsjön!
 
Lite bättre godis, för både miljö och kropp. (Tyvärr en aning mindre gott dock.)
 
Jag bakade kaka till kalas, men det gick ju inte så himla bra. Blev lite lunch iaf.
 
Och så en 40-minuter-till-kalas-men-jag-hinner-väl-bli-klar-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0